Monday, November 15, 2010

Rutin Seharian

Assalamualaikum dan Salam ukhwah..

Kali ini aku tidak mahu menulis panjang-panjang namun gambar di bawah ini akan menerangkan mungkin sebilangan kita yang suka melayari internet.. Namun tidak pula aku menafikan kerana aku juga sebegitu.. Ya, pernah aku tidak tutup laptop aku seharian untuk "mendownload" cerita-cerita dari internet sehingga laptop meragam.. Mungkin "dia" menunjukan protes supaya jangan melakukan sebegitu rupa.. mungkin.. Siapa tahukan?!

Tanpa penerangan lebih lanjut sila lah tengok gambar-gambar ini.. Mungkin ada yang tak sesuai untuk di lihat.. Maafkan aku sekiranya kalian tidak bersetuju atau menyentuh sensitiviti kalian..




Renungan Bersama:
Allah Berfirman: "Barangsiapa yang datang dengan (membawa) kebaikan, maka baginya (pahala) yang lebih baik daripada kebaikannya itu; dan barangsiapa yang datang dengan (membawa) kejahatan, maka tidaklah diberi pembalasan kepada orang-orang yang telah mengerjakan kejahatan itu, melainkan (seimbang) dengan apa yang dahulu mereka kerjakan" (Al-Qashash 28:84)

No comments: