Wednesday, October 6, 2010

Selagi Ada Nyawa- Permulaan Cerita

Assalamualaikum..

Segala pujian bagi Allah SWT yang telah menciptakan makhluk berkata-kata dan yang melata di permukaan bumi ini. Kehebatan, keagunggan yang tiada tara itu memberikan kemudahan dan kenikmatan kepada manusia untuk berinteraksi sesama kita..

Selamat datang dan Ahlan Wasahlan saya ucapkan kepada semua pengunjung sama ada yang sudah lama dikenali semenjak saya menulis di www.arsraf-selagiadanyawa.blogspot.com

Aku berharap agar blog "Selagi Ada Nyawa" ini tidak terbengkalai dan aku berharap agar blog ini boleh meluahkan apa yang aku rasa, apa yang aku pernah lalui dan mungkin akan ku kongsi pengalaman dlm menjalani kehidupan ini..

Para pembaca (ada ke?) aku berharap agar kalian boleh komen dlm apa bentuk sekali pun dlm blog ini agar blog ini lebih bagus dari semasa ke semasa...

Aku kira sudah cukup untuk membuat permulaan cerita dalam memperkenalkan "Selagi Ada Nyawa" untuk kalian..

Sebelum ku menoktahkan dalam permulaan cerita ini, ingin ku kongsi sabda NABI junjungan kita.. Sama-sama kita renungkan


Rasulullah (SAW) ada bersabda:
"Berkerjalah kamu seperti kamu akan hidup seribu tahun. Beramallah kamu seperti kamu akan mati sebentar lagi".

No comments: