Tuesday, January 31, 2012

Kerjakah?

Assalamualaikum dan salam persahabatan..

Berakhirnya 31 Januari utk tahun 2012..
Pantas masa berlalu pergi..
Dan yang pasti, masa itu tak akan kembali,
Hanya tinggal kenangan..

Bulan Januari kali ini berbeza dengan tahun sebelum..
Kenapa?
Stress kerja yang teramat banyak.,.
Sebegitu juga dengan mesyuarat yang perlu dihadiri..
Overload kerja mungkin?!

Bulan januari tahun ini juga banyak perubahan,
Kali ini ada pembantu (Young Skalian/Ys)
mula masuk kerja dan bekerjasama dengan aku,,.
Banyak aku perlu bantu dioarang..
Harap mereka faham itu dan ini dalam masa yang singkat..
Ringanbeban aku nanti..
Walaupun aku tahu aku bukan seorang "cikgu" yang bagus..

Bulan Januari,
Perubahan pada bos..
Cukup berbeda berbanding dengan tahun sebelum..
Kenapa?
Aku masih mencari jawapan..

Berakhirnya bulan Januari..
Muncul Febuari..
Belum tahu apa akan berlaku,,
Tunggu dan lihat..
Bertindas bila perlu..

Wallahu alam..

No comments: