Monday, July 9, 2012

Hari yang di tungu-tunggu

Hari yang di tunggu-tunggu kunjung tiba..
Banyak "hari" yang di tunggu-tunggu sebenarnya..

Hari pertama: Hari Sabtu ni(14/07/12)
UmiePapa buat majlis kesyukuran sempena mereka akan berangkat ke Mekah untuk tunaikan umrah..
Allhamdulillah.. Cita-cita mereka tertunai..
Insha Allah mereke sempat ke sana..
Ya, ALLAh permudahkanlah urusan ibubapa ku..

Hari kedua: Hari Sabtu(14/07/12)
Abang cik (adik beradik ke-5) dan Su (adik/sorang je pun adiknya)..
Majlis menyambut menantu..
Dua majlis meyambut menantu pada hari tersebut..

Hari Sabtu tu kiranya 3 dalam 1..
Insha Allah di permudahkan segala urusan..

Owh! Sila jangan tanya bila giliran aku..
Itu nanti!

Minggu depan juga aku menanti..
Menanti hari apa?
Menanti hari Ramadhan Al-Mubarak..
Bulan yang penuh Barokah..

Insha Allah sempat lagi aku menunaikan kewajipan ini..
Insha Allah sempat lagi aku menunaikan solat sunat Terawih..
MOga-moga Allah panjangkan umurku..
sekiranya aku di "panggil" oleh DIA,
Biarlah aku cukup bersedia sebelum pergi menyambut seruan DIA..

Moga-moga tercapai cita-cita aku yang ini..
Insha Allah..
MOga-moga Allah senantiasa permudahkan segala urusan aku..
Amin,..

Tak sabar untuk menanti hari Sabtu ini dan hari Ramadhan..

No comments: